People ask why it's so hard to trust people and i ask them why it's so hard to keep a promise.

 

Goder dagens! Sitter här med en kopp te och försöker värma upp min kropp som blev näst intill förfrusen ute. Var bara någon ynka minusgrad idag, men i vanlig ordning så blåser det = lägg på 865454 extra minusgrader.
 
Igår bokade jag förresten flygbiljett hem, och oj så jag längtar!! Ska bli så himla skönt att komma hem, bara vara, träffa alla vänner och familjen och givetvis fira jul! Årets bästa högtid! Är inte särskilt traditionsenlig vanligtvis, men när det kommer till julen så ska allting vara så som det alltid varit! Kalla mig för Gustav Svensson!
 
Minns vilken sinnesrubbning jag fick då Arne Weise inte var julvärd längre. Det var ett trauma. Och i år står det mellan Ebba von Sydow och Gina Dirawi,och jag säger bara - HEJA GINA!! Skulle gråa Ebba von Sydow bli julvärd så funderar jag på att bojkotta alltihop. Allt. På riktigt. Ska vi gå från mysmänniskor till typ... en avdankad modebloggerska? Big no no. Orkar inte behöva bli arg, liksom.
 
Hur som haver, ska nu ta och städa upp lite i lägenheten. Fick ett brev igår om att något byggföretag ska hit och åtgärda något som de anmärkt på vid garantibesiktningen. Ringde då till Östersundshem för att fråga vad som skulle åtgärdas, då blev jag först runtkopplad i en evighet och fick sen slutligen svaret "det kan vi inte kommentera just nu", man ba VA?
 
Så ja, tänkte städa upp här eftersom att jag varken vet när de kommer dyka upp, vilken dag, vilken tid eller vad de ens ska göra.. Och de behöver ju inte gärna bemötas av ett par trosor på hallgolvet, liksom.
 
Hörs i framtiden.
Latero!
 
Update: Jaha, Sarah Dawn Finer blir tydligen julvärd nu?! Aja, hon är ju mysig hon också.
 
 

Kommentarer
Postat av: Henka

Det måste ha gått hett till på krogen i helgen, om trosorna revs av redan på hallgolvet :-)
En sån tjej skulle man ha.

2012-11-13 @ 18:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0