The test of love is not when we are together. It comes when we are not together and realize that, despite the distance, love is still there.

 

Har en fixar-dag idag! Fixar allt som måste fixas, så att säga. Ska bl.a. fixa middag snart, för det måste fixas.
Sen ikväll har jag bestämt att dra igång mitt harry potter-maraton. Har tänkt göra det i en evighet, men nu ska det fixas! Så jag ska ta en promenad till ica och inhandla frukt till den planerade fruktsalladen. Dock har de asdålig frukt där. Inte dålig DÅLIG. Men inte så mycket att välja bland. Och det här är ett väldigt stort problem, därför som jag nämner det .... Mitt drömyrke är nog inte polis, trots allt. Jag hör nog hemma på en fruktavdelning, faktiskt. Den fruktavdelningen skulle vara den bästa av alla fruktavdelningar!! Jag är en fruktdröm!
 
Nä hörni, äpplen och bananer, nu ska jag svänga ihop min middag!
MVH Fruktkvinnan som fixar allt, allt, som måste fixas.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0