Jag kastar ofta bort det finaste, så slipper jag själv bli bortkastad sedan.

 
Hej, här är världens tröttaste tjej. Om jag kunde somna inatt? eeehhhehe, nä. Tror att jag sammanlagt sov 4 timmar. Inte ok. Och har stått på i ett hela dagen, sprungit upp och ner till tvättstugan, dött svettdöden inne i torkrummet, städat garderoberna och en massa strunt. Och nu sitter jag här, men världshistoriens värsta huvudvärk och vägrar ta en ipren (någon annan än jag som sett EfterTio den här veckan? ....). Det var en tjej där som berättade om att hon åt ca 40 IPREN OM DAGEN. Förstå hur krasslig hennes kista måste ha varit, plus en massa annat. Det tragiska i det hela var ju givetvis att hon då blev misshandlad av sin man = åt ipren för att dölja smärtan. But still ..
 
Nå väl, ska slänga ner mig på soffan och invänta en av veckans bästa tvkvällar. Efterlyst, Berg flyttar in och Kalla fakta. Suger ju dock att alla pågår samtidigt, men jag är en duktig zappare.
 
Latero!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0