A person isn't who they are during the last conversation you had with them - they're who they've been throughout your whole relationship.

 
God kväll. Vet inte vad det finns att skriva denna timma på dygnet, står rätt still. Och ungefär lika still stod det under morgonens föreläsning, sov som en stock natten till idag men var ändå helt golvad när jag kom till skolan vid 10snåret. Men så är det väl, är ju även måndag.. Cyklade hem i ett härligt spöregn + orkan (när det blåser i östersund så blåser det aldrig åt bara ett håll, du har motvind vart faa-an du än ska), såg ut som en dränkt katt när jag kom innanför dörren här hemma. Och man kan ju tycka att den där kallduschen borde ha väckt mig, men nicht, somnade som en sten i 3 timmar. Skönt var det.
 
Och givetvis är jag ändå lika trött nu.
 
Imorgon bjuder morgonen på träning och sedan lite plugg. Blir nog bra det.
 
Nu ska jag krypa ner i min säng och invänta Sex and the city.
God natt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0