Hos dig är jag underbar. Hos dig har jag allt. Där vågar jag stanna kvar.



 
 
God kväll världen.
Sitter här vid köksbordet med en kopp te och myser. Tänker tillbaka på den fantastiska helgen som just passerat och tittar ner på fotbollsplanen där smågrabbarna spelar fotboll medan de lika små tjejerna sitter på sidan om och fnissar. Söta är de.
 
Helgen har iallafall varit underbar. Linus kom hit i fredagskväll, slökollade på en film och bara kände pure happiness av att få vara nära. Han är fin, den där goa lilla varelsen. På lördag var vi uppe med tuppen, hade tvättid kl 07.00 och när det var överstökat så tog vi en promenad till Storsjöbadet där vi lekte av oss i alla rutschbanor och bubblade i bubbelpoolen. Älskar även att jag valde "Flickornas omklädningsrum" istället för "Damernas omklädningsrum", hamnade alltså bland alla babysim-bäbisar, duschkissande 5åringar och deras mammor. Även att utgången från detta omklädningsrum inte ledde till äventyrsbadet, utan till "Babywaterland". Kände mig som en jättebäbis men hittade snabbt ut därifrån, och tur var väl det.
 
Efter badet så tog vi oss hem, lagade världens godaste middag(!!!!), dog matkomadöden och begav oss vid 22-tiden ner till stan för att träffa en av linus gamla klasskompisar som också har tjej här i östersund. Hamnade på ett jättemysigt ställe, drack öl, snackade om deras bravader på Karlberg varvat med allsång av en farbror som satt i pubens hörn och sjöng för full hals. Bra kväll!
 
Idag var det hejdåpussar, kramar och förhoppningar om att de kommande 2 veckorna ska gå fort. Och det kommer de att göra. Och om inte, så är det ändå så himla värt väntan.
 
 
Nu ska jag slå mig ner framför X factor. Ha en fin söndag vänner, fänz.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhh, så roligt att läsa! Jag älskar att du är lycklig, du vackra tjej :)Du förtjänar det så mycket. Jag älskar dig, lillasyster <3

2012-09-17 @ 19:18:50
URL: http://thesarastory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0