Saying someone can't be sad because someone else may have it worse, it's like saying someone can't be happy because someone else may have it better.

 
Ännu en grå och trist dag har passerat, vädermässigt alltså. Känns som att solen aldrig riktigt går upp här. Enda gången på dagen som jag sett den, var 07.30 imorse, sen sveptes den iväg av alla moln. Men det är väl så den är, hösten.. Och på tal om hösten så har jag idag tagit fram mina käraste ägodelar - mina halsdukar! Förmodligen det mysigaste som finns, och jag har hundratals. Det komiska är att jag har olika varianter på halsdukar, men av samma färger. Kul. Kanske inte så komiskt heller, mest dumt tror jag.
 
Efter mitt halsdukeframplockande så har jag även hunnit med att träna, plugga och städa. Lägenheten ska garantibesiktas under torsdag alt. fredag eftersom att den är nybyggd, så skadar väl inte att visa att jag tar hand om den ... och så får jag ju även stamcellerna på besök snart också = granskande ögon!
 
Nä, nu väntar rikemansfruarna på televisionen!
God natt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0