Söndag.

 
 
Söndag, söndag, söndag. Har en såndär tom söndagskvällkänsla i kroppen. 
Har hur som helst haft en jättejättebra helg med linus och ikväll har jag befunnit mig på universitetet med lite folk från klassen + alla nollor. Nollningsveckorna är här! Ska njuta av att inte vara en av de som nollas :D
 
Igår var vi ut och åt, blev asgod kinamat och efter det tog vi en prommis genom stan innan vi begav oss mot bion. Var som sagt dags för den 4e Bourne-filmen. Den var riktigt bra, men som vanligt känner man av när en "filmserie" börjar gå för långt. Det hade gott och väl räckt med de 3 filmerna som fanns, den 4e var som sagt bra men man brukar ju inte påbörja en ny historia i en avslutande film.. Nå väl, väldigt mysig kväll iallafall! :)
 
Nu ska jag leta fram lite böcker som ska säljas till en nolla (peenngaarrrr!!) och sedan ska jag invänta Solsidan.

Ha en fin kväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0