The tragedy of life isn't that it ends so soon, but that we wait so long for it to begin.

 
 
Hej kära ni. Söndag idag och östersund har bjudit på hyfsat fint väder. Har varit ute på en lång pw, 9,3 km blev den totala sträckan och efter det körde jag en timmes styrka. Bra dag! Så himla skönt att vara igång med träningen igen, all kärlek till rutiner! Och det är nästan så att jag vill gråta pga lättnad när det gäller mina hälsenor som varit ett STORT problem under en längre tid, nu känner jag inte av dom ett dugg. Rätt skor gör verkligen underverk!! Vill nästan ge kvinnan på Team Sportia en gigantisk kram för den energi som hon la ner å att hitta bra skor åt mig!
 
Har även börjat fundera hur man ska göra till vintern, när man inte lika lätt kan dra ut och springa. Alternativ nr 1: Börja åka skidor (haha jag vet.... men sjukt bra träning). Alternativ 2: Fixa ett gymkort. Har ju trots allt ett 24timmars-gym på andra sidan gatan.
 
Hur som haver. Resten av dagen tänkte jag fixa lite matlådor och sedan göra INGENTING. Njut.
Men det första jag ska göra nu är att gå och plocka bort den gigantiska flugan som jag dödade i taket igår. Eehehh. Lät den hänga kvar för att flugans död skulle vara garanterad.
 
Så. Latero!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skön du är, dotter!!! Älskar Dig! <3

2012-09-09 @ 20:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0