Tisdag.

 
Är så trött att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Har haft svårt att sova de senaste två nätterna, och det gör mig galen! Dock tvivlar jag inte för fem öre på att jag kommer somna som en sten ikväll. Har haft föreläsning i 4 timmar idag, sedan pluggat, handlat och städat. Så nu är jag trött i huvudet. Men inte trött i kroppen, förutom en träningsvärk som bidrar till att min rumpa skriker när jag bestiger östersunds backar och trapphusets trappor. Och ett par magmuskler som gråter blod då jag skrattar.
 
Så, enbart därför tänkte jag ta och träna lite nu innan jag hoppar i duschen och sedan slår huvudet mot kudden.

Så här ser det förresten ut när de klipper gräset på campus...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0