It's ok, not to be ok.

 
 
God kvällers! Har haft en minst sagt oproduktiv kväll här hemma. Eller tja, har tränat och sen bara
legat raklång på soffan.
 
Och på tal om träning så ska jag sätta igång nu igen, är det tänkt. Eftersom att jag "måste" träna ryggen
så kan jag lika väl träna annat också, och det lär bara hjälpa ännu mer!
Vill hamna i samma känsla som jag hade både under våren och sommaren, mådde verkligen BRA av att träna.
Och idag hittade jag lappen där jag skrivit upp olika mått, som jag velat "förändra" på mig själv.
Så, sen i april förra året, bl.a. -13 cm i midjan och -7 cm runt låren. Fett bra?!
Och då vill jag påpeka att jag senaste månaderna inte gjort några större träningsansträngningar, MEN mina
vänner - kosten. Det behöver inte vara så svårt. Bli bara medveten, det räcker långt. Och det är en bra början
då man märker skillnad så fort = blir mer motiverad = träningen blir roligare.
 
Så, jag har klarat det här förut, så nu kör vi igen.
Inget socker och inga (bara lite...) kolhydrater. Det gör susen!
Räknar dock med en sjuhelvetes huvudvärk kommande veckan.
Min kropp kommer skrika efter socker, haha.
 
MVH
Coach Hansson.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Hansson

Lycka till! Jag ska ta tag i mig själv nu också :) smart att mäta :)

Svar: Jaa, jag tror att det dummaste man kan göra är att stirra sig blind på en våg. Så satsa på att mäta istället, mycket roligare och "tydligare" också! Där ser man ju tydligare ifall det minskat också, för -3 kg på vågen kanske inte säger lika mycket som att kunna se att man minskat ex, 3 cm på måttbandet :)
Johanna Hansson

2013-02-03 @ 13:34:29
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0