Mysfaktor 2.0

 
 
God kväll! Har just duschat, smörjat, borstat och allt sånt där. Man är ju nästan mer svettig efter att ha
duschat än vad man var innan - sånt hej o stå!
 
Idag har jag tränat lillryggen, som nu knäcker och har sig. Skönt .. ehhheh.
Har även fått upp nya gardiner, eller nya är dom inte, men har inte haft dom uppe tidigare heller.
Tycker att det blev betydligt mysigare än när jag inte hade några alls runt det fönstret och nu när
jag även satte en lampa på varsin sida. Mysig liten sovhörna jag har där.
 
Nu ska jag alldeles strax hoppa ner i sängen och se tv och förhoppningsvis få sova, för imorgon väntar
en (för mig) lång skoldag 8.15 - 15.00(!!). Vi som bara brukar ha 2timmars-föreläsningar. Anar att vi är rätt
bortskämda med det kanske.
Dock så ska vi ha en workshop med MSB (myndigheten för samhällsskydd och beredskap) hela dagen, så det
kommer väl att vara betydligt roligare än en föreläsning. Förhoppningsvis.
 
Nä hörni. God natt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh, så fint och fräscht! Det förtjänar du, Johanna! <3

2013-02-06 @ 06:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0