Allting går upp för mig när solen går ner.

 
Lördag, lördag. Har tagit en liten promenad ner till stan och tillbaka. Skönt att få lite luft, rörelse i
tant-lederna och rensa huvudet lite.
 
Håller just nu på att tina kyckling. Hade väl tänkt göra någon god middag idag.
Verkar bli någon kyckling i ugn-soltorkade tomater-fetaost-grönsaker i ugn-historia. Brukar aldrig slå fel.
Och till det ska jag fanimej unna mig lite vin. Känns dock alltid så... fel, när man sitter där med sitt vinglas
efter att ha ätit klart. Man tänker liksom - jaha, är det det här som är livet.
 
Min mest tragiska historia är dock från i våras då jag en lördagskväll kände för att bara vara
lite skön, ta det lugnt och sedan fick jag syn på en öl i kylen.
En timma senare satt jag här och var.... full. Dagen efter var jag.... bakis.
Skyller allt på att jag då körde stenhårt på lchf. Och en kropp på noll kolhydrater, går sisådär ihop med alkohol.
Haha.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0