He who does not understand your silence will probably not understand your words.

 
 
God afton!
Har haft en jättebra dag idag med syster. Åkte hem till henne efter att ha fått en liten sovmorgon här hemma.
Vi tog det lugnt och pratade om himmelen, helvetet och meningen med livet :DÄlskar dagar då jag får egentid med Sara. Fler såna! Nu!
Hon är så klok och får mig alltidatt se på saker med andra ögon! Sedan så såg vi även på..... Baywatch!
Oh my god. Vilken nostalgitripp. Alla högt skurna baddräkter, allt svallande hår, alla höga jeans och
musiken. Allt. Åh. Mitch. Baby.
 
Har sedan jag kom hem hunnit duscha, telefonerat med linus, spelat massa
spel (quiz battle i mitt hjärta!!) och ska alldeles nu lägga mig för att få några sovtimmar.
 
På återseende, followers.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0