Love is when the other person's happiness is more important than your own.

 
Det är kväll och jag sitter som vanligt i min egna värld med Gråt lite-listan spelandes. Vill poängtera att denna gråtlista
inte innebär att jag sitter och gråthulkar i samma stund, den är bara den finaste listan i hela världen.
 
Har haft en så icke produktiv dag idag, så jag tänkte fortsätta i samma stil tills att klockan slår 00.00, då
är det ny dag och det betyder att man verkligen måste sova. Hehe.
 
Förstår inte hur jag ska klara mig utan Tv4fakta då jag åker tillbaka till Östersund?! Det är det bästa som finns.
Hela dagarna är det bra program, men framför allt på nätterna! Oh my god. Känns som att man blir
utbildad polis bara genom av att kolla på alla deras program. Och då mina vänner, då förstår ni att jag
älskar det.
 
Nu ska jag borsta mina små tänder och även mina händer.
För om man inte sköter dessa, blir man aldri' prinsessa!
 
God natt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0