Thank god it's friday!

 
Hej, du fina fredag! Idag är det fint väder här i Östersund, lite bitig kyla, men promenaden till och från skolan
var ändå himmelens skön. Sedan jag kom hem så har jag hunnit plocka i ordning lite i lägenheten,
ätit go'mat, duschat och här sitter jag nu, klädd likt en zebra, och väntar på att håret ska torka.
Måste verkligen reda ut ett stort problem som infinner sig just nu i mitt liv - jag har börjat gilla platt hår.
Förut var det ett enda stort pådrag att duscha håret, det skulle snabbt i produkter, fönas, lockas, puffas.
Ja fy fan. Och nu ba - ah, ja låt he självtork' ! Okej, dra åt helvete vilken onödig fakta. MEN NU VET NI.
 
Nu ska jag sätta mig (sitter visserligen redan..) och se sista avsnittet av Torka aldrig tårar utan handskar.
Se det! Se det! Se det! Se det!
 
På återseende, gullhönor.
Eeehh..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0