Tisdag.

 
Tisdag idag. Känns som att dagarna och veckorna bara springer iväg, helt bortom all kontroll. Jag kom ju
nyss hem till luleå på jullov? Och det är snart en månad sen!? What?! Vill stanna föralltid.
 
Har haft riktigt fina veckor här hemma med nära och kära.
Har egentligen inte gjort några större utsvävningar, men det har varit så skönt att bara få vara trygg.
Fått ligga omfamnad i armarna som jag älskar. Få umgås med min familj. Träffa alla vänner.
Och bara känna sig så otroligt älskad. Det har varit fina veckor, trots att känslorna varit på spridda håll emellanåt.
 
Hade en bra helg också. Fredagen spenderades på stan i godan ro, hittade finaste kläderna och mötte
sedan upp linus för en middag som bestod av sushi. Nom nom!
Vi åkte sedan hit till sunderbyn och lallade på, minns faktiskt inte vad vi gjorde. Men misstänker att vi satt
som två nördar och spelade songpop mot varandra. Det är sånt vi gör!

Lördagen startades vid 12tiden, jvm-finalen stod på schemat och middag hemma hos linus pappa.
Jvm-finalen förlorades, men middagen hos linus pappa vann alla mina smaklökar. 5 av 5!
Vi spelade en massa spel, hyrde film och bara tog vara på tiden. Söndagen var allt annat än trevlig.
Linus åkte till halmstad och jag stod ensam kvar. Kommer att sakna honom så innerligt mycket.
Hur långt han än är ifrån mig, vilken världsdel han än skulle befinna sig i, så skulle det aldrig förändra
det faktum att han är något utav det bästa som finns i mitt liv. Och jag älskar honom.
 
Som sagt. Fina dagar och berg-och-dal-bana.
Nu ska jag sippa vidare på mitt kaffe. Ha en fin dag! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0