It's the in between that drives us mad.

 
 
Alå' alå'! Håller på att packa upp mina resväskor, sisådär 3-4 veckor efter hemkomst... Men det känns som
att sånt måste få ligga ett tag ibland, eller nåt. Så jag fixar och donar i min walk-in, som senaste veckorna
sett ut mer som ett lager/sopstation, men nu ska det bli fint.
 
Igår mötte jag upp jenny och vanessa, åt sushi och gick sen till Friends för lite vin och skitsnack.
Följde sen med till vanessa, tog oss lite "styrkevatten" och gick ut på deras takterrass och spanade
på Färjan. Bara soft. Bara skönt. Bara vara. Tog sen luleås bullrigaste buss hem till sunderbyn.
 
Och juste, igår fick jag äntligen min efterlängtade CeraWand 19-32, så nu kan jag äntligen ha fint hår!
Att försöka locka håret med en plattång när håret typ går ner till röva är en smärre omöjlighet.
Träningsvärk deluxe i armarna efteråt vill jag lova. Men nu ni, nu ska det lockas! (Värd nyhet osv osv osv)
 
Nu ska jag fortsätta med mina små bestyr.
Latero!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0