First, learn how to make yourself happy.

Lägenheten högst upp, det var mitt älskade hem ↓
 

Nu är flytten gjord. Jag är här med inte jämtlänning något mer, nu har jag återgått till att vara lulebo.
Och det känns fint. Flytten gick jättebra, fick sån fantastisk hjälp av mina föräldrar, sara och freddan!
De åkte 65 mil ner på fredag, för att sen åka upp 65 min till på lördag eftermiddag. Bara en sån sak.
Ni är ovärderliga!
 
På fredagkväll tog vi en paus och åkte ner till Badhusparken/hamnen för att fota lite. Det blåste
och var hemskt kallt. Men vad gör man inte för några fina foton!
 
Lördagen bestod av städning och att tömma lägenheten på alla möbler. Vi höll på från 9-tiden på
morgonen och kom iväg runt 16 .. Alla var lagom trött och slut! Och när den känslan krockade med
separationsångesten när vi skulle gå från lägenheten så kom lite (eller hur... "lite") tårar.
Östersund kanske inte är min favoritplats på denna jord, men den har gett mig så många fina minnen, vänner
och otroligt mycket erfarenhet! Jag är så himla glad att jag tog chansen att flytta dit. Men life goes on!
 
 
Nu ska jag hoppa ner i sängen och få lite sömn!
Nattis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0