If it's meant for you, you won't have to beg for it. You will never have to sacrifice your dignity for your destiny.

 
 
Hej fredag! Har påtat på här hemma under förmiddagen och ska alldeles strax hoppa i duschen.
Har haft en riktigt bra vecka med massor av solande och fina dagar med mamma som varit lite ledig :)
I eftermiddag ska jag möta upp Jenny efter att hon slutat, blir middag och någ(ra)ot glas vin på Friends! :)
 
I övrigt så är det så himla skönt att vara hemma i Luleå igen. Känns rätt och tryggt.
Har sagt det här många gånger senaste veckorna, men man behöver komma bort ett tag
för att sedan inse hur bra man faktiskt har det, på den platsen som man tidigare var så trött på.
Jag kanske inte kommer stanna här förevigt bara därför, men jag tänker inte söka efter fel och
brister medan jag är här. Den tabben gör alldeles för många. Njut istället, det är inget fel med att göra det.
 
Nu ska jag ta och göra mig i ordning och sedan löpa iväg till bussen.
 
Ha en fin helg ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0