We must be our own before we can be another's.

 
 
 
Hej hopp! Har haft en riktigt härlig dag idag.

Kickstartade dagen med att städa, plocka och dona på. Känns som ett evighetsprojekt, men så himla
skönt när det är överstökat. Sedan begav jag mig ut på en nästan 2 timmar lång promenad med Victoria, kul att
få hinna träffa henne lite innan hon pyser iväg på praktik och jag lämnar östersund :)
På vägen hem gick jag och handlade till middagen, och jag dog nog matdöden. Så himla gott.
Kyckling, broccoli, kokosmjölk, chili, rödcurry osv osv osv. Ja ni hör ju.
 
Nu ska jag snart ta och tvätta lite, sen invänta Familjen Annorlunda och Top Model. Måndagshöjdpunkter.
Blir jordgubbar till det.
 
 
Latero!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0