i know everything went wrong

Trött, trött och tröttare än tröttast.
Det är så jag känner efter 3 dagars tidig uppstigning, verkligen inte van detta.
Men man kommer snart in i det! Hade första riktiga lektionerna idag, matte direkt på morgonen..
typ bästa matteläraren ever! Hade sen bara engelska och LPL :)
Slutade sen runt två tiden, gick och sällskapade med camilla medans hon städade sitt skåp och sen gick vi till LLT och fixade mitt busskort, sen en snabb glass och sen bar det av hemåt. Väl hemma parkerade jag i soffan, kollade på One tree hill och sen somnade jag. Skönt det var! Fast ja, så här ser typ alla mina dagar ut.. phett ointressant. haha!

Och ikväll har jag mest lallat på.
Ska nu börja dra i sängs, fixa kläder tills imorgon osånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0