There's other fishes in the sea

Håhåjaja och godmorgon! sitter här nyvaken och inte i allt för bra skick. Men ni ser ändå inte mig, så det är lugnt ;)

Igår var jag med camilla, hela långa dagen.
Började med stan runt 1-tiden, strosade mest bara runt och pratade.
Hittade mig en tröja och efterlängtade halstabletter. Sen kom hon med idén att vi skulle till stadsparken och se på nå hollon som tränade typ "slåss-med-pinnar-samtidigt-som-man-ska-göra-benböj" Nä, jag fattade fan ingenting.
Men skratt bjöd det på iallafall! Begav oss sen till 'Hemmakväll', vi tänkte ha en lugn kväll hemma hos mig. Blev att hyra "Lets go to prison" och den var faktiskt helt okej!=) Efter den så gjorde vi inte så mycket mer. Vi lallade på msn och lite sånt till 3 tiden på natten. Då knatade hon hem och jag knatade i sängs.

Idag var våra planer att ha utflykt till Floraskulle, men det är inget toppväder :/ men vi får se hur det blir!


Nu ska iallafall jag gå och duscha, hej och hå, det behövs.

puss kram och nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0