dark blue

Ensam fredagskväll med Idol & American Pie - betahouse (se filmen!). Men samtidigt var det skönt att bara va hemma, hade ingen större lust på att fara iväg. Efter skolan blev det att rusa över till Hackspetten, mötte gunilla & gurra på vägen, så dom fick göra mig sällskap medans jag väntade på vanessa :) Sedan drog dom på träning, medans jag o vanessa drog mot stan. Letade lite julklappar & kläder till nyår, utan att hitta något.. eller julklapp till jamesan hittade jag :)

Idag ska jag troligen mot storheden med mamma&pappa, skulle kolla lite grejs osånt..
sen är allt oplanerat? får se vars livet taaar mig :o


I told you this that night. It's alright, I'll be fine.

18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0