dont say it's too late


image88


Jahapp, skön dag idag. Hade en kort mattelektion på morgonen sedan bar det av mot 'spökhuset' och kollade på nån julkonsert som Estet-lärarna höll i ;> sisådär var väl underhållningen..
Begav mig sen mot stan med elli tom och linn, åt på dagoberts osv. Knatade vidare mot LOOK och fixade en hårtoning som mamma ska fixa in ikväll eller imorgon, hoppas på ikväll. :) Läju bli nice, tycker jag har typ råttfärgat hår nu och nejtack, vem fan vill ha det? Snart blir jag väl kallad för Råttan också.

Strosade bara runt på stan sen, vanessa kom också, trogna stangångare! Hittade en julklapp till syrran & ett par skor, ska nog och köpa dom imorgon ;> men måste tvinga med mamma, dels för att jag inte ids pröjsa själv och för att hon klagat på mina senaste skoköp.. kanske för att jag inte använder de jag köper, tre står helt orörda. Jävla osmart jag är.

Och imorgon får vi jullov, fyhelvete vad skönt. Ska sova så mycket, så ja.. det finns inte så mycket tid som jag ska sova! :o kååå.

tycker även att James ska dra sig hemåt nu, varit utan dig i 3 veckor nu, buhh! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0