bright eyes

tjingtjing! tänkte skriva lite, rastlös + att VISSA börjar klaga på att det går för segt mellan varje inlägg ^,
Iallafall, fredag igår och det innbar sjuhelsike mycket rapportjobb i skolan, men duktiga var vi och hann klart en hel timma innan inlämning! creds till oss :D For sen en sväng på stan med camilla & vanessa, sen raka spåret hem.. Väl hemma duschades det och käkades fil&flingor, nice middag ;>

Efter det blev det att åka tillbaks till stan och möta james, blev bio (heartbreak kid) rätt nice film! -"fuck me like a niggah!" -"ehm... *tänker efter* OKEJ! *kör på som fan!* " haha, bör väl ses! :) sen for vi bara hem till gossen, lallade på och sleeeping ;> Fast vaknade ett antal gånger runt kl 6-7 av att människan bredvid antingen har spring i bena eller är hungrig, typ haha.. men go är han, utan tvekan! (;

Och nu sitter jag här hemma, nyss duschat och funderar på vad jag ska äta till middag ikväll.. tips? hähä.
Sen kommer väl ekollonet om en stund, får ta vara på tiden nu innan han far till thaithai :)


PUSS KRAM OCH NYP I STJÄRTEN {∞}

Kommentarer
Postat av: matkvinnan

preimär igår för dagens mattips! läs min blogg för gårdagens mattips.. uppdateras varenda dag så du får ny mattips varenda dag framöver! ... skulle vara trevligt om även du kom med såna tips varej dag framöver så jag kan få lite inspiration till mina luncher resp middagar.. hahah:D

2007-11-24 @ 18:17:29
URL: http://vaanessa.blogg.se
Postat av: jamesiee

haha, men det är väl inte mitt fel att jag vaknar automagiskt på mornarna ;> Det är ju bättre än att sova bort hela dagarna :)

Och imorse klagade du då inte ;)

Puss på dig, sockerunge!

2007-11-25 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0