There's a little bit of something me in everything in you

tjaaaa folkisar ;>
Helg update.

Fredag: halvtaskig dag i skolan, tandis och sen hem. Gjorde äntligen klar LPLen, 18.00 var senaste inlämningstid
och jag var duktig o skickade in 17.50 ;) hähä. Sen käkade jag lite snabbt och skuttade iväg mot hertsön där james mötte upp mig ;> var hos han hela kvällen och hade riktigt kul =) for tillbaks till stan vid halv tolv och hade turen som träffade syrran precis då, stod först och nästintill frös ihjäl.. men så knatade vi till max och värmde oss :)
sen tog vi första nattbussen hem och sov heeela vägen, woah.
Väl hemma så blev jag nästan pigg, satt o lallade vid msn ett tag och sen kunde jag inte somna.. först vid 3 föll ögonen ihop ;P

Lördag, idag: upp&hoppa klockan halv 8, trött och inte alls speciellt sugen på att fara till piteå, till en början.
Hoppade i kläderna, for till stan och fick vänta där i ett halvår.. haha fult det var, gick in på "minuten" och värmde mig, så satt jag där och så kom ett par in, såg helt normala ut osv.. sen mitt i allt knäcker båda två upp en öl och sätter sig i godan ro för att njuta av drycken. hahaha.. lovar att jag glodde som ett fån, men hejhallå liksom.
Sen mötte jag vanessa och gunilla vid busstationen och sen bar det av mot illaluktande piteå ;) oh yes, smells like poo-poo! Iallafall, knatade runt där hela dagen och shoppade =) var riktigt snajsigt.
Kom hem runt 5 och sen dess har jag inte gjort ett piss..
that's all for now!

Dagens låttips:
Matchbox twenty - If You're Gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0