somebody told me

Dagens onödiga vetande:
i inledningen av varje James Bond film avlossas ett skott.


God dag gott folk! :)
Tänkte börja med att säga att det är lökväder ute, vad menar jag med lökväder då?
Jo, ena stunden är det jättevarmt, alltså då man är i solen.
Medans det i nästa stund är svin kallt, alltså då man är i skuggan.
Logiskt, ja. Men det är samtidigt jobbigt! Man vet inte heller vad man ska ha på sig.
För jeans känns ibland för varmt i solen och om man har strumpbyxor
så fryser man i skuggan. Åh, denna årstid alltså.. men jo, jag gillar den skarpt! :)

Idag så började dagen med sovmorgon, fick väl inte så mycket extra sömn iofs.
Bagav mig mot skolan där allt var väldigt slött, vi hade enbart en datalektion eftersom
vår mattelärare är sjuk. Så jag, elli, tom och linn drog iväg ut och började filma till
våran reklamfilm ;> återstår att se om det blir en Bfilm, eller kanske en A ? yäyä..

Sitter nu hemma hos james, drog hit direkt då jag slutat ;>
och han kom nyss hem :) snaajjjss..

Blir att kolla klart veckans avsnitt av Andra Avenyn nu.
Ciao fänz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0