nice to meet you anyway

Dagens Visdom:
En gång ska du vara en av dem som levde för längesedan.

Okej, det är väl inget jävla visdom?
Det är väl bara ren sanning som alla vid detta lag har tänkt någongång?
Åh, dagens visdom var inget visdom.
Dagens vidsom var fake fake fake fake!



Söndagen:
Drog iväg norrut med familjen, som att vi inte redan är för högt upp i landet?
Men iallafall så begav vi oss till haparanda och älskade ikea!
Var inte så taggad från början att åka dit, men fasen så jag älskar att vara där.
Är det möblerna? är det stämningen? är det köttbullarna?
...eller är det bara harmonin i haparanda?
De sistnämnda tror jag inte på, för jag vet seriöst inget språk som är värre
än FINSKA, vilket ungefär hela haparanda går runt och snackar.
T.o.m de små barnen, åh.. stackarna.. kan ju liksom inte gå fram och säga att jag hatar dom.

Iallafall så blev det en lång dag inne på ikea och fick med mig en hel del grejer därifrån :)
Lite kuddar, sängkläder, flowers, ljushållare och en giiiigantisk väggklocka är lite utav allt.
Planerar ju att erövra systers rum nu, så planerna är STORA, precis som väggklockan.. hööh.
Efter ikea så blev det även besök på candyworld! woooaahhh..
Men blev besviken då jag inte hittade en enda chokladkalender!
Nu tänker ni "men vafan har du inte köpt någon tidigare för?"
Bra fråga, men min taktik är att desto senare jag köper den,
desto fler chokladbitar får jag äta på en och samma gång!:)

    

  

Sådär kommer de se ut, ungefär!



PS. VECKANS BABE ÄR LITE FÖRSENAD
OCH KOMMER VISAS HÄR INNOM EN SNAR FRAMTID!
HÅLL UT ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

vahetterenu att jag tänkte bara säga att din pyttelilla julgran på sängbordet var väldigt supersöt och jag tror ditt rum kommer bli flott (och då menar jag inte som från hamburgare utan mer som top notch om du fattar vad jag menar). puss på stjärten och sovgott! :)

2008-12-09 @ 23:58:27
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0