silly really



Dagens onödiga vetande:
i Sverige äts det mest tunnbröd i norr, knäckebröd i mellansverige och mer limpor i söder.

Jaha, då vet ni det.
Varför jag nämnde det är väl kanske för att vi borde ändra på det?
Eller vägrar vi? gillar vi tunnbröd så mycket?  :O
Men ja..
jag själv som gillar, rättare sagt ÄLSKAR, att provocera funderar nu på att BARA äta limpa.
Provocera, ni med, redan idag! :D


Här sitter jag iallafall, men en avdomnad högerskinka..
Varför sitter jag alltid så konstigt på stolen?
Sitter som att jag är påväg att springa iväg, ni vet sådär lutande på ena benet! Okej, ni vet inte.
Men det gör iallafall att min högra skinka domnar av, hela tiden!
Så ibland får jag ställa mig upp och skaka lite rooompaahh.
Då brukar blodcirkulationen starta igen.

ja, ni undrar såklart vad som händer i mitt liv?
Förstod väl att ni gjorde det, eller inte, eller kanske... men.. såklart ni gör!
Iallafall händer det inte så mycket.
Igår var det måndag och då var jag typ sjuk, men hårding som jag är så for jag till skolan
och gick hela långa dagen! Tappert av mig tycker jag! :)
Efter skolan så kom james hit & besökte Familjen Hansson, eller okej, mig, bara mig! :)
Jag hjälpte han med matten, hör och häpna.. johanna hansson kan fortfarande matteB!
Sedan vet jag inte hur bra jag förklarade lösningarna för honom, det kan ni ju fråga.. ja honom.

Och idag var skolan skön faktiskt, SKÖN.
Inte tillfredsställande skön, utan bara helt behaglig.
Började kl 12 så jag kunde sova till hela halv 10 då jag blev väckt.
Sedan så fick vi bara lalla på mest i våran egna tackt, så jag & elli
gjorde klart vårat DAMP jobb, ja damp jobb.. det handlar om damp.
Sen så var jag och blom duktiga och stannade kvar för att fixa inlämningsuppgiften
till rättskunskapen! :) done done and done!

Ikväll då? Nä jag har inte gjort något
och jag tänker fortsätta i exakt samma stil!
Förutom att jag ska se klart wall-e om nu james lämnade kvar den här :)

    

Kommentarer
Postat av: jam9s

jadå, klart du hjälpte mig (:

2008-12-17 @ 00:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0