lov! :)




hej alla vänner och även dom jag inte känner!
fast ja, jag tror jag känner de flesta som läser denna blogg.. eller?
Undrat över det där någon gång, vilka som egentligen läser, då det faktiskt
är x antal läsare om dagen. Är det folk jag känner? inte känner? helt okända varelser?
Ja, only god knows ;>

Idag blev det en väldigt kort dag i skolan, vi samlades, delade ut julklappar osv :)
Det var mysigt och nu har jag jullov! :D haaaallelujah, haaaallelujah..
Dock så saknar jag den där julkänslan som man borde få, men icket..
den verkar försvinna allt mer för varje år och det är TRAGISKT.
Kämpar varje år för att få den känsla man hade då man var sisådär 9 år.
men its over over and over ....eller? :D


Så vad gör johallahalla atm då?
Ja vad ska man säga.. jag sitter här i soffan med datorn i knät
och ser på Andra Avenyn som jag inte sett på evigheter! Gud, saknat det.
Så nu har jag tre avsnitt kvar och efter det så ska jag fixa nå mellis eftersom
det varken blev frukost eller lunch denna dag, höll på att dra en försovning igen..
igår vaknade jag då bussen GICK och idag vaknade jag 30 härliga och stressiga minuter innan.
Och som alla vet, eller ja, jag vet så hatar jag att stressa på morgonen för då
brukar hela dagen vara förstörd, men inte idag verkar det som!:D
Jag ser ljust på framtiden, eller ja.. resterande timmar av denna dag :) 

Hade behövt fara in till stan o fixa julklappar eftersom att jag inte köpt en enda ännu!
aaaaaaah, svårt är det också, kommer aldrig på den där ultimata julklappen :(
Men det löser sig, som det mesta...


laaaaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0