do what you do


Ahapp, gokväll gott folk och alla mina fänzz! ^,

Tänkte dra lite snabbt om vad min midsommar helg bjöd på..
Själva midsommar var rätt värdelös, var hemma med familjen
och lallade på, käkade god mat osv. Men var väl inte riktigt det jag var taggad för..
Men jag och vanessa fördrev tiden med att planera o fixa lite inför kiruna! :)
På torsdag bär det av! :o börjar bli rätt så taggad nu faktiskt, vill bara ha bra väder!

Anyway, midsommardagen var rätt seg till en början och det verkade
inte bli något av den heller. Men sedan så for jag och vanessa hem till james,
där även jocke janne och robert var ;> Nötte lite Mario Party ossvvv.
Sedan brummade vi vidare till ormberget, grillade och hade en mysig stund! haha.. ;P

Det var det!




Och idag så har jag och james strosat runt på Storheden i nån timme ;> fixade en del grejer
inför helgen oså. Blir fortsättning med det imorgon ;P hua, behöver pengar!
Ska be en snäll bön till pengaguden ikväll, alltså mamma.



Ah, toooo tired nu.
Ska hoppa i sängs och kolla lite Sex and the city ;>

pusstjing!

Kommentarer
Postat av: Blondinkjella

Schysst att ha en egen pengagud!

2008-06-24 @ 21:08:19
URL: http://www.metrobloggen.se/blondinkjella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0