in med bollen i mååål, ja iiiin med bollen i mål!


Hej bloggen och alla sverigefans där ute som säkert sitter och taggar upp inför kvällens match.
Det ryktas om Sverige - Spanien, ooh.. het match! Då menar jag såklart spelarna.
hahah nä skämt åsido :o Men torres är ju faktiskt med!

Blir att fara till bion med alla tjejerna och se matchen där =) kaaan bli najs!
Så nu ska jag börja skynda på hära och göra mig klar, även försöka hitta nå
kläder som innehåller gult eller blått, vore ju passande!


Annars idag så har jag inte gjort så mycket, for från gosjames vid 1 tiden ;>
sedan suttit ute och käkat rabarber, man får lite sommarkänsla av det!
Nu när vädret inte är så tokigt heller =)
Sedan så har jag bara suttit och kollat på aftonbladet, Live från WTAI (where the action is)!
Gode avundsjuk på syrran som är där och ska få se Foo fighters ikväll.
Hade gjort mycket för att få byta plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0