run and hide

Godmorgon, godmiddag, godkväll!
är just nu på H to the ertsön. Sitter finular på hur jag ska kunna skrapa ihop 200:- tills imorgon.
Eftersom jag redan använt upp hela studiebidraget, vilket jag egentligen inte borde
få eftersom jag bara slösar upp det, hatar när mamma ska ha rätt...
Men åter till problemet, gillar inte att låna av folk.. men ska försöka prata med syrran.
Kan funka, kan inte funka.. ingen vet! :o

Vad ska jag ha pengarna till då?
Eh ja, en bikini.. men den är viktig, för den finns ungefär ALDRIG i butik
och på internet finns den bara i stora storlekar. Så igår fick jag tag i den, rätt storlek och allt!
Så jag ska ha den!




Nåväl, igår var det även skolavslutning. Så det började med att jag o james var i stan
och kollade när alla studenter åkte runt på flaken! Vet inte riktigt om jag längtar eller inte.. :o
Sedan begav jag mig hemåt, fixade och donade.
Och kvällen tillbringades med vanessa, james och en massa av hans kompisar =)
och nog vare trevligt!


adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0