thats just the way we roll

ahapp, vad är då detta? publishme är enbart mysko...
tycker inte om när hemsidor börjar göra om eller byta grejer, nä usch.
Och oftast går det åt det sämre, som nu.. vars är alla mina små vänner?
Ja, så nu får jag sitta och försöka komma ihåg vad alla heter, det är ju kul.
Sätter igång tankeverksamheten iallafall. :o


Har förövrigt kommit hem från stan alldeles nyss.
Köpte mig en bikini och klämmor. Kan även berätta att jag lärt mig att
gå själv på stan, eller jag hatar det som fan. Men nu funkar det iallafall :D haha.
Känner mig så vilsen när jag ska svansa runt där på egen hand ^,


Nåja, vad som händer mer idag vet jag ej..
funderar på att höra vad mina kära vänner ska hitta på :)



puss fännzzz!

Kommentarer
Postat av: jamesie!

sorry that i let ya down! but town sucked today =>

2008-06-07 @ 16:00:23
URL: http://johahannahansson.blogg.se/
Postat av: jag

yeah right.....

2008-06-08 @ 00:31:31
URL: http://johahannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0