you said I must eat so many lemons, because i'm so bitter




Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
Ålder = mammas ålder
Yrke = pappas yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssande på



Jag heter Ida Bodin och jag bor på Hektarvägen. Jag är 51 år och jobbar som chef på Cramo. Mina intressen är att räkna matte och stressa. Jag har 4 barn också. Mitt hår är rött och mina ögon är gråa. Inom musikväg så tycker jag om riktig tung metal rock och country ovanpå det. Min största idol är T.I!


hah amen snyggt, har så tråkigt så jag underhåller mig med sånthär.
Borde egentligen städa mitt rum, men orken tryter hela tiden.. men ja.. den kommer väl snart den med. Orken alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0