sommarluleå in my ass



Från botten av mitt hjärta, idag hatar jag sommarlovet. Hittills har inget blivit som jag tänkt mig och jag vill bara pissa på det. Det suger att vara en av de väldigt väääädligt få som inte jobbar, det är kasst väder och det finns helt enkelt ingenting att göra. Kvällarna går knappt att planera heller eftersom att nattbussarna har slutat gå, för ett bra tag sen, men ändå. Luleå är helt enkelt en stad man INTE ska bo i på sommaren, som man märker att vissa insett. Förutom jag, vad gör jag kvar här, det är frågan..

Ingenting blir gjort, man bara sitter och häckar och väntar på att folk ska sluta sina jobb. Och jag orkar inte vänta längre, jag är så leeeeess på att vänta, förmodligen det värsta jag vet och jag ska se till att när jag blir stor så ska jag bli så självunderhållande som möjligt (är det ett ord föresten, självunderhållande?). Iallafall, jag ska inte va så jäkla beroende av att ha med andra människor i bilden för att kunna ha roligt, gah. Visserligen är jag lättroad så skulle lätt kunna se en komedifilm nu och skratta för mig själv. Men jag hatar att sitta och skratta för mig själv, så jag hoppar över det förslaget.

Gud, negativa tjejen. Men vad gör man när man är less på det flesta och på allt runt omkring en.. Jag vet, jag behöver miljöombyte! Gjorde ett tappert försök till att få hjälp med att fixa syrrans gamla rum, jag vill nämligen byta. Men ingen stöttade riktigt mitt förslag och jag kan inte tömma och måla om det där rummet på egen hand. För det hade faktiskt varit ett utmärkt tidsfördriv på dagarna.. måla måla och sätta in mina möbler dit, men icket sa nicke.


vad ska man se fram emot då... får hoppas att stockholmstrippen med familjen blir av, att pdol blir lyckat, att LK blir lika tråkigt som varje år och att ännu en stockholmstripp med tjejerna blir lyckat. Men vi får väl se helt enkelt. Insett att det bästa är att ha en negativ inställning, för då blir man inte besviken ifall saker&ting blir piss. Utan man blir istället bara hundra gånger gladare ifall det visar sig lyckat. THATS IT FOR NOW.

Kommentarer
Postat av: blomman

omg omg omg jag håller me!!

(haha de rimmar typ?)



less på de här äckliga sommarlovet.

DIE DIE DIE

2009-07-09 @ 02:46:57
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0