when it was good




Ahapp, ännu en dag förbi. Vad har man gjort? Vaknade av jordbävning, duschade och fort sedan till stan. Mötte upp min kompiz vazzeeh, hämtade ut biljetterna till PDOL som det föresten inte ens är värt att köpa förköp till, vad tjänar man!? 30 kr liksom.. woohooo, det får man ju mycket för.. eller ja, ifall jag hade varit 7 år nu så hade jag sagt "30 kronor är ju aaaas mycket, det får man faktiskt 60 bugg-tuggummin för!!!" ye, back in the days.

Känner mig less, lite sur, ganska pissed off rättare sagt, ont i magen och vill helst lägga mig NU. Men tänkte se någon film först, kanske ger humöret en liten turn. Time will tell, as always..






Ja, jag älskar låten och lyssnar på den ca 45 gånger om dagen, kanske 46 t.o.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0