Light on

Åh heeeeej & hååå! vad är det som står på?
Stora rubriker i tidningarna, masspådrag utanför mitt hus, fullt ståhej på nyheterna.. what!?
Sluta göra sån big deal av att jag funderar på att lägga ner bloggen, lugn.


haha okej, svin kul.. lät bara skoj i mitt huvud....




Pallar inte riktigt skriva något, så jobbigt. Eller nej, det är inte jobbigt. Det som är jobbigt är att jag faktiskt inte har något att skriva för såhär ser mina dagar ut EXAKT, varje dag...

- Vaknar 05:40 av att väckarklockan ringer, somnar oftast om igen.
- Vaknar ännu en gång, denna gång 06:05 av att pappa far till jobbet
- Äter gröt till frukost, duschar, fixar&donar
- Tar 07:07 bussen från min hållplats mot Stadsöcentrum
- Går mot jobbet, brukar anlända vid 07:20, tar mig en kopp kaffe och sätter mig i soffan.
- Jobbar hela dagen, fram tills 11:30 då vi fyller på energin och drar sedan vidare
- Slutar 14:00 eller tidigare, går mot busshållplatsen och blir lika förbannad varje gång för att jag missar bussen med bara någon minut, sånt får mig att bli ett nervvrak!
- Kommer hem, slår på datorn och hög musik (för att det ska höras ut till altanen där jag sedan lägger mig för att förändra min hudfärg, alltså, sola.)

DÄR HAR NI DET, KÄRA VÄNNER.
Nu behöver jag inte skriva blogg resten av denna vecka och nästa :D
Känns förövrigt som att tiden har gått ruskigt fort, gjort bort halva jobbtiden idag! :D




Nu: Natti från mig till dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0