-



aaalåj!
Jag lever, tro det eller ej, men det gör jag :D och det är vi väl glada för? ja klart vi är, iallafall jag. Har inte blivit av att skriva något under lovet, har väl haft annat för mig helt enkelt! :)

Lovet i sig har varit helt underbart! Det började förra fredagen med fest hos vasse som fyllt 18, sedan så bar det vidare mot Blom och även där var det riktigt trevlig! :D Mer av den kvällen behöver jag nog inte nämna, det var rätt tört haha ;>

Och i måndags så kom stefan hit, hihihi.. blev lite paff när killen hittade hela vägen hit på egen hand, blev smått förvånad när han ringer o säger "gumman gå och öppna dörren", jaha tänkte jag.. inte såg jag honom? "men öppna dörren helt då trögfan!" och vipps, där stod han med bilen nere vid vägen!:D iiih, lycka :$ Så ungefär hela veckan var vi här, hann med att dra lite poker hos malin, bowla med vasse&gnu och massa mys! Sedan på fredagen bestämde vi oss för att bila ner till kramfors igen, så sagt och gjort så var vi ute på vägarna.. gick rätt fort tyckte jag, men inte han. Kanske för att jag sov till&från hela tiden, vilket vore rätt omöjligt för hans del som satt bakom ratten. Men i framtiden så kommer säkert bilarna klara av att köra av sig själva, vore rätt praktiskt! Väl framme i kramfors så käkade vi, sen for vi och brummade skoter med nicke hela kvällen och det  var ju sjukt roligt :D Är ju inte allt för ofta som jag åker det, trots att jag är "lapp" ^^

På lördagen vaknade vi till liv vid 2 snåret tror jag och drog då direkt till sundsvall för att kolla fotboll :) Blev även att han spelade nån match, så var rätt kul att få se det lilla livet yra runt på plan:D möhöh. Därifrån kom vi först vid 11-12 tiden på kvällen så då la vi oss o kollade ufc, vilket jag börjat gilla nu! Så fort det är "slå-ihjäl-varann-sporter" på tv så blir jag bänkad där o glor :D

well well.. igår, söndag, så skjutsade stefan mig till övik där jag sedan tog bussen hem ;<
och bussen var väl inte i det bästa skicket eftersom att den totalpajjade mitt ute i ingenstans mellan umeå och skellefteå! så blev en aning försenat, fick vänta på en ny buss i ungefär 40 min. Men ah, hem kom jag iallafall ...och det sög hårt, HÅRT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0