Bara för att...

Kan ju bara meddela att mitt pluggande går sämst och jag kommer ingen vart. Jävligt lyckat. Var nyss till pappas jobb och skrev ut massa OHbilder, såklart blev det även lite krångel där då OHpappret började smälta i kopiatorn hahah.. men det löste vi och vipps så hade jag fixat allt. Så nu ska jag bara lära mig all fakta som jag ska snacka om, brukar vara den jobbigare delen.. Att proppa in massa fakta i mitt huvud som redan är så fullt av massa gorm :D

 

 




Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Utmana därefter 3 personer. Lycka till!



1. Vad heter du?: Johanna

2. Ett ord på fyra bokstäver: Järn

3. Flicknamn: Janet

4. Pojknamn: Jerry

5. Yrke: Jägare

6. Färg: jusrosa hahaha

7. Klädesplagg: Jeans

8. Mat: Jambalaya (Y)

9. Sak i badrummet: Jävlabadkar

10. Plats/stad: Jönköping

11. En orsak att vara sen: Jag dog

12. Något man skriker: Jävlar enamma!!

13. Film: Jalla Jalla!

14. Något man dricker: Jägermeister

15. Band: Jonas Brothers

17. Gatunamn: Johanneshöjden

18. Bil: Jaguar

19. Sång: "Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din" Håkan h ^,

20. Ordspråk: Jäveln hade inte alla indianer i kanoten! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0