accidents can happen

ahapp, här sitter jag och har nyss vaknat efter en 2h lång powernap och kan lova att den behövdes efter att jag somnade runt 3 inatt och vaknade kl 9 och var då, relativt pigg. Men inte sen..

Pratade just med sofie i telefon, ingen bruten fot, bara en rejäl stukning vilket jag anade att det var. Fick som sagt agera sjuksköterska åt henne inatt, vad gör man inte för sina vänner? ^^ Egentligen är det hela rätt komiskt, men kan inte låta bli att tycka jävligt synd om henne också, haltarn! ;) Så hennes två bästa vänner den kommande tiden kommer att vara kryckorna, jag lider med mig... kryckor är bara kul att gå med, när man inte måste. Händerna blir helt körda.

vad som händer här näst då, vet jag inte själv.
Eller där ljög jag, jag ska fortsätta att städa här hemma och sen ta en lååång och välbehövlig dusch... inte lukta usch, stå högt i kurs! ye ye. Sedan tänkte jag rymma iväg till vanessas lya, vankas rehab-kväll? haha :D jag hoppas då på det.


hörzzz lateeeer!
och ps. Det är höst nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0