Aftonbön

jag är påväg till sängen, det har jag sagt ett tag nu.. både till mig själv och alla gånger som mamma&pappa stuckit in huvudet frågat "men johanna, när börjar du egentligen imorgon?!" det dom egentligen menar är nog "MARS I SÄNGS!" Och mamma, du som läser detta lilla inlägg, äre så ni menar? visst är det så ni menar? damn, jag förstår vuxenspråket! jag är vuxen!




tralalalalaaa... jag är vuxen... tralalalaaa
men vänta, fyfan va tråkigt!
jag ska aldrig bli vuxen, jag ska vara en jättebäbis för all framtid!

Ska hoppa ner i min gigantiska spjälsäng och suga på tutten nu.
Fast fick en HELT fel bild i huvudet nu....... ni med?
liksom, min egna...ja ni vet.. osså suga.. nä fy!


godnatt!

Kommentarer
Postat av: limpan

tror att det bara du som tänker på sånt;)

2009-09-15 @ 17:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0