it doesn't matter if the guy is perfect.. or the girl is perfect, - as long as they are perfect for each other.

Skolan gick alldeles utmärkt idag. Lite segt imorse dock, vaknade sisådär 35 minuter innan bussen gick. Men hey, skamm den som ger sig! = jag hann. Vanligvis hade jag nog kört denna "amen, jag kommer till nästa lektion". Men big no no, det är fanimej bara 2 månader kvar, så då kan man faktiskt anstränga sig lite. Right....

På dagens schema stod en långtråkig engelska C lektion, ett långt hål på 3 timmar, sedan en ROLIG idrottstimme (hör och häpna!). Skulle ha haft livskunskap, men den var bara i 10 minuter. Om ens det.

Nu står maten och väntar i köket. Och jag väntar på den.
Vad är mest troligt, att pyttipannan pyttar sig hit eller att jag går dit?
Åh, fail för mig.



Juste, ps ps ps, en tjej fick ett helt jäkla snöras över sig idag vid skolan.
Men hon hade tydligen kravlat sig upp levande ur snödrivan, blodig och inte nice.
Jag lider med henne. Oh yes, i do.
Hade dock LÄTT stämt skolan, eller vem som ansvarar över det där.
pengar, pengar, pengar, pengar... eller okej, vem hade brytt sig om pengar ifall man suttit där med en bruten nacke? ja juste, förlåt.

Kommentarer
Postat av: malin

vad går du för program? :)

2010-04-13 @ 01:37:24
URL: http://mawhlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0