I can't, for the life of me, figure out how loving somebody translates into leaving them behind.


God kväll!
Haft en rätt godkänd kväll trots allt, även om känslan som jag har i kroppen
håller på att ta död på mig, ungefär, lite drastiskt sådär.
Även om den för mig inte är helt främmande.

Strosade runt på stan med blomman tidigare idag när hon hade slutat joppet.
Hittade mig ett par täckisar, förmodligen världens skönaste plagg.
Vill bo i dom och kan lova er att det står högt upp på önskelistan..

Nu ska jag döda lite mer tid, kanske gå och sova, vore ju typ lika bra.
Kvällens höjdpunkt har varit Andreas Plogell och hans webcam-funktion på sin blogg.
Lovar att jag suttit och kollat i typ 2 timmar, fan va fin han är.

Ska också fixa den funktionen till min blogg, så kan ni titta på mig och
bara förundras av min skönhet... möööh, jo.





Pure love vänner, fänz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0