If you don't want me to leave, then don't push me away.




Hej kompisar.
Igårkväll såg jag den här filmen, The back-up plan. Den var fin och bra, men ändå inte tillräckligt fin
för att jag ska förstå varför jag började gråta flera gånger. Men jag önskade väl att jag var i fröken Lopez kläder.

Dock var den väldigt förutsägbar, men jag gillar sånt, man vet vad som ska hända.
Man kan liksom somna till ett tag och sen fortsätta kolla.

Kvinna vill ha man.
Kvinna hittar inte man.
Kvinna inseminerar sig.
Kvinna möter man.
Kvinna skäms.
Kvinna vill inte ha man.
Man vill ha kvinna.
Kvinna tänker "okej!"
Kvinna ångrar sig.
Man bevisar sin kärlek.

Typ så funkade den. Ändå lite pure love, speciellt till mannen. Så borde alla män vara.
Han fanns där för henne i vått och torrt. Fast säkert mest i vått :D håhåhå.


Ciao vänner, fänz.



Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Sara

Haha, bra sammanfattning :D

2010-12-16 @ 06:19:16
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0