And sometimes To get up To find a new way Is never easy when there's no one to say That it's alright That everything is gonna be fine, fine, fine

Min kväll har bestått av historiaplugg i 3timmar och jag börjar hajja det mesta nu. Blir dock att sitta och nöta sönder storhjärnan imorgon, det ska sitta som smäck. För det är NU, sen aldrig mer! Bye bye historia and bye bye bye bye byeeeee Magister Aasa.

Jag kan dock tycka att detta var en rätt sumpig inledelse på min 13 dagars långa ledighet. Ja ni hörde rätt. 13 dagar. Efter lite om och men ;)






Varför har han gjort en antydan på en hjärtform runtom "revolutionernas tid"?!

En annan sak som är rätt kul med denna bild, är att lappen var SJUKT dammig när jag tog fram böckerna (som den satt fast på). Detta prov har varit planerat att göras sedan.... innan förra sommarlovet? Det som fick mig att verkligen ta tag i det, var pga att gruppen som läser Historia A den här terminen... gör samma prov nu... hej, här kommer jag ett år senare.
...det gör väl inget?


Nä, nu ska jag se på film, den hette nå med flirting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0