I got a hole in my head A hole in my head Sometimes i get crazy and I ain't scared of nobody Dont look at me funny like you aint hearin' what i said

Ursäkta mig just....

AAAAAAAAAARGGHHH!!!! FFFUFUUUUUCCKCCKKK!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! SKIT!! FAN! FUCK! HELVETEEEEE!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Har ett kraftigt raseriutbrott på g.....

jag förstår varför jag hatade historia förut och jag har verkligen upptäckt att jag gör det fortfarande. Det är ens död, det är ens fiende och det är ens helvete. Det är ett helvete. Historia är inte hälsosamt. Inte hälsosamt för mig. Jag mår rent ut sagt dåligt av historia.

Jag har liksom suttit och läst om Napoleon hela dagen, och jag kan inte avgöra om han är ond eller god!?

h-h-h-h-j-ä-l-p!



Kommentarer
Postat av: Gustav

jag kan nämna att jag aldrig öppnade den där boken under min skolgång!

2010-02-23 @ 19:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0