hos dig är jag underbar, hos dig har jag allt. Vågar jag stanna kvar?

God morgon!

Kravlade mig upp från sängen för ca 1 timma sen och min rygg är helt fucked up. Vet inte riktigt vad jag har gjort.. har inte tränat (såklart) och jag har... ja jag har inte gjort något. Möjligen att jag legat som något klappmongo inatt, men det är väl smällar man får ta, i guess.

Dagens andra problem är att jag skulle sätta mig och göra några rörliga/animerade bilder i PS. Men plötsligt, så kommer jag inte alls ihåg hur man gör. Va liksom. Stört. Blir frustrerad. Blir väl till att börja googla efter instruktioner igen, för sist tog det ju bara 56434 timmar innan jag hittade rätt....


Comin' up next: Städa huset. How fun. Snäll dåtra.


Kommentarer
Postat av: malin

om du inte redan har hittat så har nevnarien en guide på hennes blågg.

2010-07-17 @ 16:54:41
URL: http://mawhlz.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0