Din mamma!

Nu gör jag allt för att smita undan städningen.. för nu är det en såndär städomgång då man måste dammsuga i varje liten vrå. Eller ja, egentligen ska man väl alltid göra det. Men heter man johanna hansson så dammsuger man bara precis där man kommer åt. Sen får resten vara.

Hörde föresten två små pojkar prata idag när jag gick hem från busshållplatsen. Gick lite saktare för att höra vad dom sa. Och stackarna, dom har kommit i "åh, din mamma!"-stadiet. Ena killen förklarade sin frustration över att killkompisarna sa fula saker om hans mamma.

-"Alltså det är ju inte själva "din mamma" grejen som stör mig.. det är väl mer när dom säger saker om min mamma som kanske stämmer.. ehm alltså.. ja, då blir jag lite irriterad."

hahah tyckte att det var så roligt att jag tydligen fnissade så pass att dom la märke till mig. Men det är ju bara för att dom flesta "din mamma"-skämten handlar om hur klasskamraterna tydligen knullar ens mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0