JAG ORKAR INTE HA NÅN RUBRIK. FÖR NU SKA JAG DÖDA TYRA.

Ååååh, varför känns det som att jag vill döda varje människa jag ser just nu?!
Först den oskyldiga och äckliga blondinen i Äntligen Hemma. Hon skulle ha passat in i bolibompa 434354 gånger bättre. Ville verkligen bara lägga ett redigt nackskott på henne. Och alldeles nyss så såg jag på detta värdelösa, amatöriga och superdåliga "Bella&Tyra Show!". Denna bella, även kallad blondinbella, är ju liksom rutinerad. Hon kan göra vad som helst. MEN KAN DEN DÄR TYRA BARA FÖRSVINNA, SLUTA VIFFTA MED SITT HÅR OCH SLUTA SLÅ MANUSKORTEN I KNÄT!?

Åh, hormoner... hormoner..
Tror att jag ska slänga mig på sängen och se på Greys Anatomy, kanske ha ett litet maraton.

Kan ju även slänga in några roliga bilder från skolan som jag hittat.
Bara för att lätta upp stämningen lite.


Tre helt vanliga människor...


hej tomtegubbar slår i glasen och låt oss lustiga vara ......eller?


Lilla klassen i 1an. Sen kom tillökningen.


Yeah, im toooo sexy for my shirt.. oh so sexy it hurts!



Dum och Dummare, Hanna och Anna.


hahah mehehehe ohohoh ihihihi


Ibland har vi besök av ninjor på skolan. Vardagslyx.


Vad ska man skriva...




Hejdå. HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0